22 oktober, 2008

Mitt nya vardagsrum!!

Är så nöjd med mitt nya vardagsrum...;)
Ska byta ut gardinerna dock.. eftersom de är felsydda... jävla Jotex... men så här ser det ut nu iaf!!

Har fått flyttat upp gardinstången lite högre upp på ena sidan för att gardinerna ska hänga rakt.. men jag ska plocka ner de o skicka tillbaka de till Jotex.. sen vill jag ha pengarna tillbaka.... IDIOTER!!!!

Idag har jag förövrigt vart på Öppna men Manne.. kul.. men jagvar trött... ska jobba sen oxå.. inte alls på humör för det... men men... bara bita i det sura o gå dit... Håller på o försöker få tag i facket... går inget vidare just nu om man säger så-... Men jag ger mig inte... hehe

nehe.. ska göra nån nytta nu!!! PÅ återseende...

Love Svala

1 kommentar:

  1. snyggt..men det vart fel att kolla för det gick ihop sig eftersom det sitter en väg där..hoppas vi syns på lördag..puss

    SvaraRadera