22 oktober, 2008

Klona sig själv...

...Vore bra ibland.. som tex NU! Jag har då fått min årliga herpesvirusinfektion... Har svullnat upp i tandköttet, svider i halva huvudet, inklusive Ögat, örat o hårbotten, så mitt löshår jag har gör JÄVULSKT ont nu.. så fort jag rör mig så hugger det till... vet inte vad jag ska göra.. jag ser ju inte i nacken så jag får inte bort det själv... Min jobbakompis vågade sig inte riktigt på det eftersom vi inte hade nån sprättare på jobbet, en sax kändes för klumpigt... Mickis är sjuk, o Danne var för trött för ett "sent" besök... Jag har messat min granne o frågat om hon kan hjälpa mig men hon verkar sova...så jag får stå ut tills imorrn för DÅ SKA DET BORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag sliter bort det ifall ingen kan hjälpa mig... fan så ont jag har, undra om jag kan sova inatt... Hoppas nån kan hjälpa mig att få bort det imorrn... Pleace?!!

Nu ska jag gosa med min man för honom har jag saknat idag!!! Så go natt!

1 kommentar:

  1. Haha såg du mig?! Klart du måste hälsa!! :) Jag skulle bara tycka det var roligt. Pinsamt att du såg mig just idag när jag var så ofräsch som man möjligtvis kan bli Haha! Kram på dig! (vart såg du mig förresten?)

    SvaraRadera