18 oktober, 2008

Jag ringer på fredag....

Sitter i soffan efter en hård dags arbete.... softar framför TV´n till Stjärnor på Is/Dansbandstoppen.. har mina favoriter.. Stjärnor på Is=MARKUS FAGERWALL!!!! Dansbandstoppen=SCOTTS! Så det så!!! Heja Heja!!!Som sagt så är det arbetshelg nu då... det går bra.. men man är trött... Idag har jag jobbat 13 timmar utan rast.. vi har ingen rast på helgen.. men det går bra ändå...;) Har motionerat massor ... skönt att vara ute o gå... Barnen vi tar hand om älskar att vara ute....
Måste passa på när det är så fint väder oxå!!
Men gud vad jag saknar de här hemma... Så skönt att komma hem till familjen efter arbetsdagen... o bara va!!! Älskar det!! man uppskattar sin familj mer när an är borta från de ett tag... Att man får känan den här saknaden!!!Jag jobbar imorgon och på måndag oxå... sedan är jag ledig.. lite skönt faktiskt... ska väl fixa iordning inför min fest i helgen....-) kuuuuuul de ska bli!!!!
Nej ni.. nu ska jag fortsätta mysa med min familj här.... ser precis att Markus tar ledningen IGEN i Stjärnor på Is!!! wwiiiiiiiiiiiie!!!! han är sååååååå bra!!!! o såååååååå snygg!!! hehehehhe
Hej hopp!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar