15 oktober, 2008

En dag på landet!!!

Imorse drog jag o barnen till Landet till min sandra!!! Vi hade jätte trevligt, det var ju underbart väder så vi tog en lååååång promenad o tittade på kossorna i hagen o ankorna i dammen... men som vanligt så glömde jag kameran... haha .. den lämnade jag kvar inne hos Sandra i skötväskan... men men...

Danijela lilla skruttunge ska plocka äpplen!!

Precis innan vi ska ut o gå så skriker Sandra att en Mus har fastnat i musfällan... fyyyy helvete... jag bara rös i hela kroppen.... den fick ligga där tills vi kom tillbaka... för Robban låg o vilade o vi vågade inte ta den.... usch.. stackars lilla mus.... titta här så söt den är!!!




Vi satt o prata (som vanligt) en hel dag... haha munnarna går i ett o barnen får inte syl i vädret!!! Är så kul o komma bort från stan o bara VA!!! Glömmer aldrig förra hösten när jag sov där.. då hade vi Mys!!! Satt uppe länge o snackade massa skit om allt o inget!!! Men nu är blir det inte så igen.. för de ska flytta... till stan igen! Det blir dock lite roligare att få in de till stan igen!!! :)


Här sitter vi o har lässtund!!! Mys mys!!
Hade jättekul hos er idag.... tack vännen!


Nu ska jag krypa under täcket hos min man... som redan har gått upp o lagt sig!! Så vi hörs en annan dag!!!
Juste... Manne fick prova att gunga när vi kom hem men som ni ser så va inte det nåt kul alls!!! hahahaha


Love Svala!!

1 kommentar: