10 oktober, 2008

Måste prova!!

Idag när Henka kom hem så sa han helt plötsligt... jag måste bara åka till OKQ8 en snabbis... eeehhh.. aha, sa jag bara, ska du göra där.. Lite hemligt sa han då... jaha tänkte jag bara!! åk du bara.. han kom tillbaka efter 10 minuter, med en present till mig, som han har vart o hämtat ut... ett stoooort paket ska jag säga.... "Jag fuska lite... du får den idag" va? nä vadå?? har du köpt present till mig??? får jag bara fram... Vi firar 6 årig bröllopsdag på Måndag så han har vart o hämtat ut en bröllopspresent till mig... jag sliter upp paketet o det visar sig vara en LAPTOP!! haha trodde inte mina ögon... asg! Så nu sitter jag här i soffan o skriver min första blogg på min fina nya dator.. hehe!! Skit fin är den! tack älskling, den är jättefin... älskar dig!!! Du får en ännu finare present på Måndag!!! Puss!!!

Imorgon ska vi fortsätta röja här hemma, så vi får iordning igen... har målat klart nu iaf... så skönt!!! Jag vart så himla nöjd.... trivs som fisken i vattnet!! hehe Väntar på mina nya gardiner jag har beställt på Jotex... Borde komma snart...

Nehe.. jag ska nog gå o knyta mig.... puss o sov gott!!!!!

2 kommentarer:

  1. Du måste ha den helt underbaraste mannen. Han verkar så snäll mot dig. Ta vara på honom.
    Fina bloggar du skriver.

    Ps: Grattis på bröllopsdagen i förskott

    SvaraRadera
  2. hehe.. ja jag har en helt underbar man... han är snäll! tack din kommentar.. skulle va kul o veta vem du är... MVH svala

    SvaraRadera