13 oktober, 2008

Med tiden kommer.....


Idag är det 6 år sedan vi gifte oss, det känns som en evighet sedan.. ändå är 6 år inte så jättelång tid, kom igen om 50 år.. då kan man snacka om att det var länge sedan.. hahaha... nej men iaf... Det ska vi inte fira så jätte mycket.. vi ska äta god mat, o bara va kväll... skönt... va länge sen vi bara "va"! Jag ska fixka iordning Henkas Present om en stund... Älskar dig Plutten!! <3

I lördags så fixade vi o donade vi här hemma, hade ju lite hyllor att sätta upp osv, jag städade toaletten på övervåningen oxå o rensade avloppet, efter det så va jag helt svettig o sa att nu får vi nu ge oss... vi ringde mamma o bjöd henne på middag o vi åt Varm Smörgåstårta, mumsigt, o kollade på "Stjärnor på is", så himla bra... Jag hejar FÖRSTÅSS på Markus Fagerwall, han är ju sååååååå snygg!!!! Gillar Carolina Gynning oxå.. hahah hon är rolig hon!!!

Igår så va vi hos svärmor o svärfar på fika, blev lite middag oxå... gott! det var trevligt!

Idag på förmiddagen har vi vart till Öppna Förskolan Manne o Jag.. skönt att komma ut tycker jag... han gillar att leka där oxå, men efter sången blir han trött o vill hem o sova... så vi gick till Willys för att handla mat till ikväll.. o nu sover han ute på baksidan..;) Så jag har egen tid här nu!! Skönt.. Ska väl snart ta o städa!! hehehe



Hög koncentration.. Manne lilla svart rockare i morse på Öppna!! hehe

Vi ses.. puss o kram!!!

1 kommentar:

  1. Va stor han har blivit... liten sötnos. De e himla snyggt med svarta kläder på barn ju! Har bara en body iförsig till Cornelia men den e tuff. Sen å ha en lite färggladare tröja över blir kanon... Kram

    SvaraRadera