14 oktober, 2008

Tråkigt!

Nu sitter jag o har så där tråkigt igen... Manne sover o tjejerna är i skolan, o jaghar INGET att göra.... har suttit vid datorn ett tag nu o har inget att kolla på nu hahaha men men.. då kan man alltid Blogga!

Idag på förmiddagen va Manne o jag på Öppna förskolan igen.. han tycker det är så kul där o blir sååååå trött när vi går därifrån.. så nu sover han gott vill jag lova!! hehe! Senre idag ska jag jobba... skönt att komma ut o träffa annat folk tycker jag!! wiiiie!

Imorgon har Moah o Meyah studiedag så de är lediga... skönt o slippa stressu upp på morgonen... hehe!! Är så morgontrött jämt nu för tiden!! fattar inte varför.. ska kolla om sandra är ledig imorrn.. för då kan vi åka dit o leka lite! Va länge sen nu!!

Henka vart glad för sin present iallfall.. det biljetter till Amanda Jenssens konsert i Linköping den 30:e oktober! Hopaps vi får tag i barnvakt då bara så vi kan åka!! hehe Är mycket den veckan... men det får va så då... jag ska ha fest den 25:e, ska på ljusParty den 28:e, o tävla på Black Horn den 29:e o sedan Amanda den 30:e sedan jobbar jag natt hela helgen 31:e o 1:e! haha ja ni...låter som jag vore värsta upptagna kvinnan.. fast det är lite o ta i.. men saker har jag att göra!!!

nu ska jag ta o tina upp min köttfärs o laga biffar tills henka kommer hem... sedan bär det av till Work!!! :-)

ni får ursäkta mina stavfel men jag övar bara på att skriva på ryska för tydligen vill Ryssland köpa Island så jag kommer blir rysk... haha

Hörs då.. pussilipuss!!!! brjeskt eller hur man nu säger hej då på ryska.. asg!!

2 kommentarer:

  1. Hejsan Svala. Kul att du titta in :) Tack så jätte mkt! För att få räknaren så går du in på den här sidan http://www.easycounter.com/se/

    Sedan följer du bara instruktionerna och lägger till på sidan av din blogg... Lycka till :)

    SvaraRadera
  2. Há? Hvað segirðu!
    Ætlar Rússland að kaupa Ísland? Vá!
    Mér þykir vænst um íslensku og sænsku!

    SvaraRadera