09 oktober, 2008

Final

Har jag sagt att jag är grym på Guitar Hero?? Nej.. då säger jag det nu... haha ni skulle bara veta....

Jag blev tillfrågad att gå på Björn Gustavsson, Mickis hade en biljett över o ingen som ville gå med henne, så Vips sa jag ja... såklart.. vem vill missa Sveriges snyggaste Björn??? Inte jag iaf.. sagt o gjort så vi satt o skrattade oss dubbelvikta av alla skämt han, Özz, Soran O Måns Möller drog.. o fy fan vad bra!!!

Efter denna spektakulera föreställning så drog vi till "Black Horn" o kollade in Guitar Hero baren som är på onsdagar... eller så fint som det heter "RockKareoke", vi kommer dit o det är ganska dött... Sitter folk lite varstans o kollar på ett gäng som står o spelar... jag blev ju ganska sugen att spela så Mickis ropar dit Killen som har hand om detta som heter Marcus! Vips så stog jag helt plötsligt på en scen o spelar Guitar Hero med någon Kille jag inte känner... o det är ju då Tävling... den som vinner får möta en annan som har vunnit under kvällen o vinner man då oxå så får man va mä i månadsfinal, o JAG vann över 3 st killar o är helt plötsligt mä i en månadsfilan den 29 Okt! haha Jag är GRYM!!! (Kort kommer vartefter)

Nu ringer svärmor så hejdå så länge!!!!

3 kommentarer:

  1. Vadå ingen ville gå med henne? Låter som om jag va helt utmobbad.. sjysst!

    SvaraRadera
  2. haha näää inte så menat hjördju dju!!!

    SvaraRadera
  3. de e helt okej för mig om du länkar till min blogg... bara skoj. Får jag länka till din då?

    SvaraRadera