07 oktober, 2008

En lite larv, som blir en puppa, som blir en fjäril med fina vingar!

NU är hösten här.. o allt håller på att gå åt Helvete! Har ni hört om Islands alla banker? Herregud... O Lalla pengar bara går åt skogen.. Isländska Kronan bara sjunker o jösses!! All min släkt!! hur ska det gå??!!
I hlegen jobbade jag natt, gick bra första natten.. jag sov från 8-12.30, alldeles för lite, men jag kunde inte sova lägre.. sedan jobbade jag andra natten o GUD i himlen vad trött jag va... Men sedan sov jag gott till 13.40 men lite kisspauser... Helgen avklarad...
Sen va det Personalmöte som gällde igår från 8.30-13... Mickis kom o va Barnvakt, o det gick SuperTruper!! Sedan målade jag nästan hela dagen lång, men blev inte fördig så jag ska fortsätta idag! :-)

Manne hade 39¤ Feber igår o är sååå hostig.. ska ringa VC o be o få komma o lyssna på honom.. Men han verkar så pigg så jag väntar nog med det.. o Febern är borta!! Nej ni.. han ligger vaken i sin säng nu efter sin lilla tidigMiddagsLur... han är nog hungrig.. det är jag visst mä förresten.. åt ingen frukost i morse.. fy på mig!!

Hej svejs.. puss puss!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar