04 oktober, 2008

Big quiz!

1. Du är tillsammans med? - Henrik Andersson
2. Och varför det? - gud vilken töntig fråga.. För att jag Älskar honom!!!
3. När blev ni tillsammans? - 9 Maj 1998!
4. Du älskar honom/henne? - Jag sa ju det nyss!!
5. Du har slagit han/hon? - Nej, fast lite på skoj ibland när vi skojbråkar!
6. Du har roligt med den du är tillsammans med? - Jappzan!
7. Du skulle kunna bo med honom/henne? - Bor ihop sedan hundra år tillbaka!
8. Beskriv honom/henne med två ord? - Rolig o snäll!
9. Du vet nånting om honom/henne ? - JAppz.. mycket mycket!
10. Ni har sagt " jag älskar dig " i verkligheten till varandra? -HAHAHA vad är det här för frågor.. JA!!!
11. Har ni sovit över hos varandra? - Eh.. jaaaaaa!
12. Om ni har de, antal gånger? - hahaha ja ni.. räkna på 10 år så får vi se!!
13. Du har gjort ett sugmärke på honom/henne ? - Ja för fan... hehe
14. Du har fått ett sugmärke av honom/henne ? - Nej, inte vad jag kommer ihåg!
15. Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? - Hela livet...
16. Ni har bråkat nångång? - Ja du.. ett antal gånger!
17. Ni har kul tillsammans? - ja...det sa jag ju redan förut!
18. Säg ett ord hur du känner för honom/henne? - LOVE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar