03 oktober, 2008

The Hottie stol!

1.Värsta känslan?Att vara Osams med någon...
2.Bästa känslan?Lycklig, glad o pirrig i magen på samma gång!
3.Din första tanke när du vaknar?Jaha... då är det dags igen!
4.Vilken ringsignal har du på din mobil?SwingFly, Singing that melody!
5.Har du någonsin varit kär?Klart som fan!!
6.Vad har du på väggarna i ditt rum?Sovrum? hm.. tavlor o hyllor...
7.Vad har du under sängen?Säkert massa kvalster...
8.Ser på?hmm... svårt... MTV!
9.Lyssnar på? Allt möjligt!
10.Skriv något smart?Vill du bli älskad, så älska själv!
11.Om du fick träffa vem du vill död eller levande, vem? Min dotter Elsa!
12.Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? Ja allt är så förändrat med... Passar bättre som s...!
13.Vad vill du bli när du blir stor?hehe.. är redan stor!
14.Hur skulle dina vänner beskriva dig?Go o glad Kexchoklad!
15.Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?När mina barn föddes!
16.Vad skulle du vilja vara världsmästare i? Guitar Hero!
17.Vilken kroppsdel klarar du dig utan?O gud.. ingen aning!
18.Vilken superkraft vill du ha? Kunna knäppa med fingrarna o helt plötsligt va jag på den plats jag ville, o all städning o allt va klart oxå!
19.Vad är du beroende av?KitKat tror jag!
20.Vad skulle du ta med dig till en öde ö?Min familj!

Jag utmanar: Lise, Sandra, Helga o Fia!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar