02 oktober, 2008

Oktober...

Kom just hem från öppna förskolan "Klockis", vi va 3 mammor där.. KRAFTIGT.. igår va Manne o jag på Fenix öppna förskola o vi säkert 15 mammor.. Mycket trevligare... Har så tråkigt vissa dagar, på förmiddagen.. speciellt när det inte finns så många att umgås med.. den här mammaledigheten har varit den tråkigaste tror jag.. med Moah o Meyah hade jag ju inga tider att passa så jag kunde göra det jag kände för med de utan att känna press på tiden att jag va tvungen att vara hemma nån speciell tid! Henka jobbade oxå kväll då, så jag hade bara de o mig att anpassa allt efter.. o jag va på Fenix mest hela dagarna, flickorna lekte o jag umgicks med alla där.. hade skitKul.... men nu sitter man här o inväntar allting.. barn ska komma hem från skolan, Bagge ska ut o gå sin promenad, Henka ska komma hem från jobbet... dagarna går i ett att vänta!!! Tråkigt!! Tycker det är så himla skönt att komma ut o jobba, o sen komma hem o bara krypa under skinnet på min familj.. för då känner jag att jag saknar de så mycket... :)

Fick bli lite gnäll, men nu ska jag inte gnälla sönder er... Äter choklad nu.. heheh gott!

Vi har byggt en vägg här hemma nu, mellan kök o vardagsrum, har målat om i hallen o köket, återstår bara vardagsrummet, hitta billig färg på Coop forum...Blir såfint här hemma när allt är klart...Skulle sätta upp bilder men jag sitter vid mickis dator som hon har lämnat här, o internätkabeln va i den, så jag orkar inte byta dator.. dessutom sitter jag i vardagsrummet.. så skönt det vore att ha Lapop.. vill oxå ha en sån!! Kan ju asitta o kolla på MTV som är min bästa vän just nu... Spelar så himla bra musik nu... Love!!!!

I helgen jobbar jag natt.. ska bli intressant att se hur det kommer gå.. hehe Jobbar med en helskön tjej på nätterna så vi kommer nog ha mycket roliga stunder med många skratt!!!

Alltså.. det är oktober redan... fattar inte alltså.. Henka o jag firar bröllopsdag den 13 Okt, 6 år... 6 ÅR!!! gud... en hel evighet! haha
Manne utvecklas helatiden, o gör framsteg för varjedag som går.. så duktig... o vet ni.. han får en drakulatand.. hahah alltså inte framtanden rakt fram utan på sidan.. hhehe ser helrolig ut!!

Va på inflyttningsfest hos Mickis o Danne i helgen o gud vad kul det var! Vi sjöng oss hesa, o skrattade oss dubbelvikta... o jag hamnade på Palace, o hade skitkul.. va länge sen jag hade så kul måste jag säga!!! Snart har jag ett "StaffetFest" o vi blir ca 20 tjejer o det ska bli så J%&#¤ kul!! Ska bjuda på bål, grönsaker o dipp, o lite smått o gott, sedan blir det utgång o gud... hehe!!!!

Nu ska jag fortsätta äta min choklad o så ska jag spela lite Guitar Hero... är grym på´t, kanske jag har sagt??!! haha

Adjöss mina ärtor!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar