18 september, 2008

Ta fram mobilen o va ärlig nu!!!

- Har du pussat nummer 2?AktieKurser.. haha nä du!!
Vad har du för relation med nummer 20?Daniel, en kompis ex pojkvänn!
- När ska du träffa nummer 30?Elin (min bros fru) Ja ni.. det får tiden utvisa!
- Är nummer 18 söt?Björn Fång.. ja det är han.. hehe
- Vad var ditt första intryck av nummer 13?Ja ni.. min hunds uppfödare.. snäll tjej kanske.. haha
- Gillar du nummer 14? Ja det tror jag väl.. är min Bror på Island, har inte träffat honom på 25 år typ!!
- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden? Amelie... nej har jag Icke gjort!!
-När ska du träffa nummer 26 nästa gång? Danne min svåger... Ja vet vet jag inte... Snart!
- Är du nära vän med nummer 23?Japp!
- Har du gått på bio med nummer 4?Nepp...
- Skulle du kunna gå ut med nummer 35?Erica Brage... ja visst!! hehe
- Vad pratar du och nummer 5 oftast om?Min Farmor Svala... Vi pratar om allt möjligt!
- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?Eh.. näää! En som jobabr på kommunen.. hahah
- Vad har du och nummer 24 för relation?Vi är släkt, det är min svågers jobbnummer.. haha
- Vad skulle du vilja göra med nummer 25?Min svåger igen... haha vad jag skulle vilja göra... inget.. umgås! haha
- Vad är det bästa med nummer 8?Jag vet inte!
- Brukar du och nummer 16 träffas?Angelica Bergenheim... ja ibland!
Kanske borde göra en ny sån här med lite andra siffror.. typ de flesta i min telefonbok börjar på A! haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar