17 september, 2008

Ett Jobb o bra lön!

OJ... dags för en uppdatering kanske..? haha Jag har inte haft ork att Blogga på sistone... Men idag tänkte jag att jag ger det ett försök! :-)
Har haft en del att göra... I Lördags va vi på den torraste kräftskivan EVER... men men... bara hoppas på roligare nästa gång! O söndags åkte jag o Henka till Jönköping o skule byta bil med en snubbe, o när vi väl är där o möter den andra killen så kommer han på att han har glömt VinterDäcken... hmm.. Einstein!! Men han beklagar sig o säger att han kan komma upp hela vägen upp till Norrköping dagen efter o byta bil med oss.. sagt o gjort, vi åkte hem igen i samma bil.. men dagen efter bytte vi då.. men vet ni.. Motorlampan på den andra bil (våran som vi hade innan precis) började lysa när han åkte hem med den.. Maximal otur!! Stackarn.. tycker fan synd om han!!! Men bytt är bytt...!?!
Idag så har jag vart med Mickis till Linköpng, hon skulle handla massa grejer till hennes mammas fik, O gud vad grejer det fanns där.. massa storpack med godis o grejer.. haha JAG SKA BARA HA!!!!!!
O vet ni??!!??
Jag ska börja jobba..:) kanske låter konstigt att jag blir så glad för det, men jag har fått fasta helger, schema, månadslön o till sist LöneHöjning!! wiiiiiiie!!!! Det är så kul!! Är så himla glad!! :-)
Jag kommer jobba ca 38% nu, så hur mycket det blir i månaden vet jag inte ännu!! Ska till jobbet imorrn o skriva anställningsbevis o grejer.. hehe!! Det var månadens Höjdpunkt!!*glada jag*
Så nu är det jobb som gäller från o med imorrn till måndag! men det går bra!!
Idag så ska vi på Öppet hus på Fritis o kolla in vad barnen gör där o fika lite... Sen är det TV som gäller med Idol o allt som tillhör!! STÖR EJ!!!
Snart ska vi renovera här hemma oxå.. Måla om i badrummet, sätta upp en vägg mellan köket o vardagsrummet o måla hall o vardagsrum! Kommer bli så fint här hemma när det är slut!
Nehe.. nu ska jag ner o gosa med ManneBoy!!
På återseende!
Love Svala!
Vi säger Grattis på Födelsedagen till Mikael Orri Johansson som fyller år idag! 7 Bast blir han!!! Barnens syssling!

5 kommentarer:

  1. du måste vissa hur man lägger upp en you tube video

    pu-pu-pu-puss puss

    SvaraRadera
  2. det va på tiden att det vart ett uppdatering:-D..e det på trumman lr nått nytt..puss

    SvaraRadera
  3. grattis gumman , va kul att du fått jobb och ett schema....
    kram

    SvaraRadera
  4. grattis gumman , va kul att du fått jobb och ett schema....
    kram

    SvaraRadera