03 september, 2008

Meyah 6 år!!

Idag fyllde Meyah 6 år, min lilla tös som har blivit så fruktansvärt stor! Fattar inte vart tiden tar vägen!!! Hon är ju så gullig! O hon gick hem alldeles själv idag från skolan, för jag va på möte på jobbet o mormor hade Manne här hemma som låg o sov, så jag ringde o bad de skicka hem henne själv, vi bor ju så fruktansvärt nära skolan så det gick ju bra!!

Sedan kom Sandra med sina flickor på lite fika, Efter det så monterade vi ner Meyahs Våningsäng, o satte ihop hennes nya säng, o nu ligger hon o sover som en stock i den!! hehe

Mickis kom förbi med en liten present till henne så skulle hon få sin stora present på Fredag på kalaset! hehe Kvällen bjöd på Idol, som va ganska bra o en massa prat! Ganska skönt att prata av sig ibland tycker jag!! Imorgon är det massor med saker som ska fixas i Meyahs rum så det blir klart, lägger ut kort när det är iordning gjort! Manne ska fotas o Flickorna ska på Kör!

Nu ska jag sova iaf!! Gonatt, puss puss!
Sitter som vanligt uppe för länge!!

Meyah Lilla skruttunge, 6 månader!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar