02 september, 2008

Gener o fiender!

Sitter här o lyssnar på YouTube, massa olika musik.. mest Takida, Broken!! Shit vad bra den är...!!
Manne låg o sov men vaknade av att jag spelade musiken.. haha snacka om lättväckt!! Men Men.. kolla in det här kortet.. det här är alltså då Henkas Pappa, o Lilla Manne.. de är så slående lika alltså!!


Eller vad tycker ni??

Iallafall, så avbokade jag VikarieMötet idag.. mår inte alls bra.. Ont i kroppen o halsen, snorig som fan! Har knappt sovit inatt heller!! Men det blir väl bättre! Får vi hoppas!På Torsdag ska Manne på 6-Månaders fotografering... hehe ska bli kul o se hur den blir!!!


Kolla in den här äckliga Spindeln!



I Lördags va vi på SkogsRöjet i Rejmyre, o såg Takida!! I love Them!!!






Avslutar med kort på min o min Älskling!!



Nu ska Ta o fräscha till mig lite!!


Puss o kram!!

1 kommentar:

  1. Spindeln kan jag ta till husdjur :P Vad lite du skrivit om lördagen :(

    P.s Svala!! Hur gör man för att få som du har? Dina bloggar du läser sorteras ju efter vem som skrivit ny.. vart fan gör man det?

    SvaraRadera