01 september, 2008

Sjuk.. SJUK!!!!!

Ja, jag börjar bli sjuk!!! :-(
Va idag på IKEA med min Mamma, köpte en present till Meyah som fyller år på Onsdag, hela 6 år.. hehe stora tjejen är hon!! Fick världens Nysattack inne på Ikea, så det ekade över hela lagret o allt där inne.. haha! När vi skulle hämta ut det vi köpte så kom det en envis J*&% geting som ville ha mig fast han ville ha Manne först, han satt ensam inne i bilen Manne o Geitingen flög fram o tillbaka där inne, satte sig på hans fingrar osv... jag fick Panik!! o sen gav han sig på mig den lilla rackaren!!! ... fan vad jag sprang.. haha mamma fick sig ett gott skratt iaf!! gud vad de ska va jobbiga... Började känna mig sjuk på vägen hem, o nu sitter jag helt matt i kroppen o snorig som fan!! FÅR INTE bli så sjuk att jag inte kan jobba.. ska ju jobba i helgen!!! O ha kalas för Meysan Peysan!! Håll tummarna att jag inte blir så sjuk!!!


Imorgon ska jag på vikarie möte på jobbet så då ska mamma komma o vakta Meyah o Manne så jag kan sitta där i lugn o ro!
nää jag kan inte blogga mer nu.. måste sova!!! Ska ta en värktablett o knyta mig!! Go natt... *Aaaaaatjoooo*

PS: Fin Va??? DS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar