05 september, 2008

Nu nalkas det...

Igår va det dags för fotograferigen, som jag höll på att avboka, jag vaknade med feber o hur mycket snor som helst, men jag pallrade mig dit, påvärkad av Panodil! O gud så duktig han va min lilla Manne... hehe!
Tog massa kort o jag fick solla ut de själv, från typ 50 kort till 4! Hur lätt är det på en skala.. haha, jag hade kunnat tagit alla.. men jag fick va sträng mot mig själv o välja 4, fast jag valde 6 st, jag ska betala för 2 st, för de andra 4 ingår i Babyklubben o är gratis! O de andra 2 kostar 75 kr st!
Ja idag ska vi ha Kalas här för Meyah så det blir att städa, ta hand om tvätten, o baka, göra varm smårgåstårta! Alltså har jag fullt upp!!
Undra om jag inte ska sätta igång, Manne ska ha gröt oxå, han vaknade nyss!

Älskar mitt liv o alla runt omkring mig!!


Puss o Kram!

Här får ni lite smakprov, jag tog denna med min mobil på dataskärmen hos fotgrafen, (i smyg haha)!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar