22 augusti, 2008

Värsta Kapet!!

Jiiiiih!!! Jag är såå glad... vi åkte till babyproffsen för att se om de hade några bilbarnstolar på REA, innan vi skulle till Lekhuset som hade bilstolar på nedsatt pris, o vi får syn på en Exakt den jag ville ha för "bara" 1995:-, ordinarie pris är 2995:- så Tusen kronor billigare fick vi den!!! Så himla bra! Det va inget snack om saken utan vi köpte den med en gång!!! Henka har ju sålt en Bilstereo så pengar går till Bilstolen för ManneBoy!!!! Så glad.. så glad!!! hehe Kan inte sluta va glad!!

Men sedan blir jag illa berörd av en annan sak o det är artikeln aftonbladet publicerade i veckan om en tjej som har Cancer, hon har fått det av solning i solarium, o alla ni vet ju att jag solar då o då, alla ni vet ju att jag är rent ut sagt LIVRÄDD för att bli sjuk i Cancer, å jag har bestämt mig att ALDRIG mer sola i solarium!! Allvarligt, jag kunde inte se på den här artikeln! Jag blev helt ledlös i hela kroppen o mådde illa!!! Stackars tjej alltså!!! Tur hon varnade mig, för jag ska inte hamna som henne! Tack o gonatt alltså!!! Men kolla in det här iaf!!

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/

Nehe.. jag ska gå ner o fixa iordning lite här hemma o sen ska jag få lite gäster!! Puss o kram vi syns på stan!!!
Puss!!! Svala

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar