21 augusti, 2008

Attjo, Attjo, prosit!!

Guuuud vad trött jag börjar bli på min allergi!! Allvarligt!!! Jag spenderar typ halva förmiddagen med att nysa o snörvla, o klija mig i ögonen!! Det är min HundAllergi, eller pälsdjursAllergi som det så fint heter! O vi har ju hund.. Smart va!? Trodde det skulle bli bättre, men det blir ju bara värre, speciellt nu när det är sämre väder o han inte ligger ute på tomten i solen så mycket, utan mest är inne! Det är hårt ka jag säga er, o när det börjar klija så där skitmycket i ögonen så svullnar de upp som två Bowlingklot! Grymt träligt!

Vi eller jag kanske ska säga jag (henka vill inte) letar efter ett nytt hem åt våran hund, vi har inte den tid för honom som han behöver, jag har gåt to tänkt på det jätte länge nu, men inte vågat ta steget, vill inte va en av de som skaffar hund, o sen när de får barn så gör de sig av med den, men vi har verkligen inte tid för honom, det är så sorgligt alltså för jag älskar verkligen honom men det är det bästa för hans skull o komma till nån VERKLIGEN har tid för honom! Vi tänker inte lämna honom till nån vi känner för det skulle va för jobbigt! Jag vill inte.... fan... Vi får se hur det blir o när det blir!

Igår va jag o mamma på stan o kollade lite, men vi hitta inget roligt... hehe som tur va... annars brukar jag hitta massor som kostar massor oxå.. haha men inte igår! Skönt, sedan åkte jag till Sandrisen o barnen! Gud de är så goa hennes barn... o så stora nu! M brukar alltid va sur mot mig o inte vilja komma till mig (1 år o 4 månader) men igår så ville hon va hos mig eller nära mig hela tiden, kom o gnugga näsa o visa sin fina pyjamas osv.. så himla söt!! O D hon ville att jag skulle sitta brevid toaletten när hon bajsa hahah (hon är 3), men jag stod i dörröppningen!!hahah Sötizar!!!

Idag ska vi kolla på en ny bilstol till ManneBoy... Ska hitta nån bra nu!! Värsta är ju att de är så dyra, men han måste verkligen ha en ny nu, bältet i hans nuvarande stol är ju jätte kort! O det går inte att höja upp det mer nu.. min långeman!!!
Vet ni nån som vill ha en Akta Graco bilstol med autobas så säg till, de är till salu!!

Nej nu skriker Manne där nere.. dags för bad o påklädning!!!

Puss Svala!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar