21 augusti, 2008

Jag Ljuuuuuger Sååååååå Braaaaaaa!!!!

Hej mina vänner!

Känner att jag inte har skrivit på VÄLDIGT länge nu.. Tycker det är rätt skönt o få vila lite emellan, fast ibland är det skönare att få ur sig allting juh!!


Har vart en väldigt rolig vecka, I Tisdags började ju skolan, o Min lilla Meyah skulle börja 6-års, gud vad nervös hon va... När vi skulle skiljas åtså blev hon ledsen o ville inte följa med fröken, men fick göra det ändå, gör så ont i mammaHjärtat när ens barn är ledsna, speciellt när de är så blyga som Meyah är, hon vågar ju inte prata med nån, o nu är det nya personer för henne över allt, alla fröknar o alla barnen o då blir hon tusengånger värre... Som om hon skulle bli erbjuden äpple, o hon sååå gärna vill säga "Ja, tack så mycket" så ryster hon på huvet i stället, bara för hon inte vågar ta memot äpplet... stackarn!! Så synd om henne... Så jag hoppas hon kommer över den här tröskeln snart. Meyah o jag på SkolStarten!!








Jag o Manne va på öppna förskolan igår en sväng, det var trevligt, men han sov dock typ hela tiden när vi va där så sångstunden missade han, hehe, får ta det nästa gång!! hehe

Kolla på han snygga foppa skor!!!










Sedan va det ju Rix FM festival o jag Så klart va där vem annars liksom!! Kändisar=Svala på stan!! haha Jag o Lise, o Mickis drog ut på stan o gjorde den osäker.. det vill jag lova! Efter Rix Fm festivalen med snygga Linda Bengtzing o Sanna Nielsen så gick vi till Tivolit, där de skulle PROMT åka "RainBow" o jag vägrade följa mä... fan vad läskig den är... jag va VäskHållare istället... Vi gick vidare till Öltältet (Trodde vi ja) haha det var ju inget öltält på stan.. asg... så vi gick in på Trädgård´n istället o satt o snacka lite skit (Som vanligt då), drog sedan vidare till Bishops Arms (där Efterfesten med Rix Fm skulle va) men alla kändisar satt ju inne o åt hela tiden, o vi fick inte komma in.. haha Konstigt!!??



Den ända vi såg utav alla kändisar va Nordman, så honom sprang vi upp till o frågade om vi fick bli fotade med honom, ja visst sa han, så jag putta bort han tjej o ställde mig bredvid honom... han är så cool!!! O så snygg för sin ålder alltså!! Ska lägga upp kort under dagen!



Sedan gick vi vidare till Wasa för att Vråla Kareoke haha.. vi skrev upp oss på en låt... o varje gång det ropade ut namn i högtalaren så höll ja på att dö.. VARJE gång så pustade jag ut för det va nån annan som skulle sjunga då!! haha Jag va skit rädd, men när vi väl skulle upp o sjunga så släppte det, o folk jubla på oss när vi sjungit klart!! Vi sjöng "My Number One, med Helena Paparizou! Så himla kul... så vi satte oss på en låt till men väntetiden va ju så förbannat lång så tillslut orkade vi inte vänta längre så vi åkte hem!! En skit kul kväll!! Det gör vi om!!






Manne har fått en tand o den andra är på väg.. stora killen!!! Nu sover han så jag ska passa på att fixa till mig lite...








Puss o kram!!




Svala!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar