24 augusti, 2008

Ja Må Han Leva...

Min lilla plutte fyller nästan år idag.. allstå ett halvår!! Gud vad tiden går snabbt!! Jag blir heltokig på det här! När ska det stanna upp lite, man hinner ju inte njuta av nåt ju.. allt bara flyger förbi!! Jag har precis vart till affären o handlat ägg, jag bakar en kaka nu, till Manne.. fast han får inte smaka.. Taskigt va?? haha Men jag ska ha.. gud vad gott!! Först ska vi äta KycklingKlubbor med FärsPasta o ÖrtaGårssås!! Mums.. o sen blir det Tårta o film.. Danne o Mickis skulle komma med en film, o en liiiten present till Manne som Mickis hade vunnit på Tivolit...

Nehe.. jag får nog skriva mer senare.. kakan bränns nog!! asg!
Vi hörs..
Puss!!

2 kommentarer:

  1. Sååååååååå gött det ska bli!! Ska se till att inte föräta mig på mina stuvada mackaronr först!

    SvaraRadera
  2. jag fyllde ju år..jag vart 23..hehehe inte så lätt att komma ihåg...kram

    SvaraRadera