25 augusti, 2008

Att det är så svårt att säga till nån vad man...

Gudars... Idag va det nåt enormt vad trötta jag o Manne va!! Helt sjukt alltså!! Vaknar kl 6.30 av Mannes gnäll o tänker..neeeeeeeeeej... somna om.. klockan ska ju inte ringa ännu!!! Sov unge!!! Men han gav sig inte så jag låg o lyssnade på hans gnäll till klockan 7.40! Vaknade på fel sida idag o va på dåligt humör när jag gick upp, kände bara hur irriterad o trött jag va på allt!!! Grrr!!!! Går ner o ger Moah frukost, Manne gröt o sedan kom Meyah ner o åt frukost, sedan skickar jag iväg Moah till skolan, Meyah fick stanna hemma för hon är sjuk! Så blev Manne grinig igen nästan direkt så jag säger till Meyah att jag går up o lägger Manne, o jag råkar somna, o vaknar inte för än kl 11.15, dödstrött!! Känne ratt jag kunde sovit mycket längre men jag gick upp för Meyah är ju hemma liksom! Hon hade tittat på TV hela tiden sådet gick ingen nöd på henne.. asg!! O vet ni när Manne vakna då?? kl 13.30!!! Allvarligt... så trötta va vi han o jag!! Min plutte!!! Kolla så fin han är !!!!







Ja iaf, så gjorde jag pannkakor til Lunch, Mumma!!





Nu så fördriver jag tiden här vid datorn tills Henka kommer hem, för då ska jag ut o PowerWalka! Va länge sen nu!! Skönt det ska bli!!



O Jag har bestämt mig iaf.. NO MORE SOLNING FÖR MIN DEL!!!!!
Jag rev sönder mitt solkort, jag hade 4 gånger kvar på det!! Men det rev jag sönder.. vill ni se beviset??? Ser ni.. här!!!!





Kommer Va en blekfis i vår o början på nästa sommar men jag vill hellre va blek än att missta livet!! Man kan inte tänka "Det Händer Aldrig Mig" för det kan hända mig, o tänk om det händer mig!! Vad ska hända mina barn då?? Usch!! Vill ju att de ska ha sin mamma hela livet ut!!!

Nä nog pratat om det!!!

Nu ska jag surfa vidare så vi hörs!

Love Svala!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar