26 augusti, 2008

BVC o sjukling hemma!

IgårKväll så Började Manne bli lite snorig, (Meyah har ju vart hemma för hon är förkyld), o så hade han liiite feber! Lilla plutten... O täppt i näsan va han, så han fick lite näsdroppar o har sovit inatt, eller ja.. kl 5.11 så vaknade jag av att han va jättepigg o ville gå upp... eeeh... nej du lille plutte.. I dont think so!! Så jag fick honom att somna om... till slut då när han äntligen somnade om så känns det bara som om jag inte hinner sova så länge för sen ringer klockan hehe! Upp o ge Moah frulle, o skicka henne till Skolan! Meyah får va Hemma idag mä, så får vi se imorrn!! Senare idag ska Manne va på BVC på läkarbesök.. hoppas vi kan gå dit. Det kan vi säkert!!

Drömde en sån sjuk dröm, att det va en pedofil lös, här i klocket som tydligen hade jobbat på mitt jobb, o vi skulle va på vår vakt hela tiden, o jag vågade inte skicka iväg Moah till skolan osv... gud vad hemskt!!!!

Nej dags att skicka iväg Moah till Skolan, o ge ManneBoy lite gröt!!

Vi hörs!
Puss!

1 kommentar:

  1. hej hej inge kul med sjuka barn, det hade jag förra veckan. hoppas allt e bra annars. klart jag kommer på ditt party i höst bara att säga till när det blir.
    kram

    SvaraRadera