08 december, 2009

Linda Rosing

Eg fer í ljós 3:ar i viku, og maeti reglulega í líkamsraekt.. Ég fer í hollywood um helgar, med mynd af bílnum í vasanum... *sjunger*
Ooooh... idag är min lilla plutte ManneLiten sjuk i maginfluensa... :( såå synd om min plutte... man känenr sig så hjälplös, o nu speciellt när han är hos Henka.. men jag vet att han sköter honom bra, jag har påminnt honom om att ge Manne massa dricka så han inte ska torka ut, stackaren...
Jag har jobbat natt inatt o sov bara till 13.40, då jag vaknade av att jag va kissnödig, o kunde såklart inte somna om, men satt i soffan hela eftermiddagen, o tillslut somnade jag kl 18 o sov till 20, sen bar det ivär igen till jobbet kl 20.30, o nu sitter jag här..:) Lugnt o tyst så alla sover... får se hur natten blir, ska fixa o dona här så den kommer nog gå fort.
Ja imorrn ska jag o Tess hitta på lite bus, det ska bli kul, får se om Jessi o Annie hänger på oss, vore kul om det blev så...
Undra om jag får tid till att måla mitt sovrum i veckan.. tveksamt då jag har fulspäckat schema... jag kanske ska anlita nån att göra jobbet åt mig.. eller vad tycker ni?? Känns lite som att jag skulle behöva det... o Lägga mitt golv i köket...
Läste att Linda Rosing hade fått sitt tredje barn, en lite pöjk... Gud vad folk ska hålla på o tracka henne.. jag fattar inte.. kan de inte bara låta henne vara.. hon är oxå bara människa med eget liv... aja.. kul för henne att hon har fått barn iaf... Är inte avudsjuk måste jag säga...
Nej gud nu svammlar jag bara...
Juste.. glömde säga att när jag kom till jobbet så råkade jag köra på garaget.. jag va lite trött för att bedömma avståndet så det körde imot, så kofångaren fick sig en omgång..:( fan... Min Bettan..... :(
Ska ta o fixa lite här nu...
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar