24 december, 2009

God jul!

God jul, vart ni än befinner er. Saknar mina barn idag så oerhört mycket idag så det gör ont i hela mig, o nästan så mitt hjärta går sönder!! Hoppas de har det bra...

Sitter hos mamma o tittar på "En sång för hemlösa", ett jättefint program o jag blir så ledsen för alla hemlösas skull! Sorgligt att alla de sitter ute på gatorna någonstans i sverige, ensamma... Hade jag haft lite mer pengar så hade jag skänt en massa till de...Tycker det är så himla fint av EMD att de ordnar med sånt här program o en låt till de hemlösa där alla intäckter går till det! Va säkert snygg-Eriks idé..;) me like!

Va ute o julhandlade det sista, Tobbe o jag är lika roade av detta med jul, men vi lyckades tror jag o jag hoppas att mina barn blir glada för vad jag har köpt. Vi ska ha lill-jul på Måndag när de kommer tillbaka till mig, med min bror o hans barn, min mamma o min lillebror, så det ska bli trevligt!

Jag va till minneslunden o tände ljus till min älskade ElsaHjärtat idag, o vad vackert det är med alla ljus i snön! Så fridfullt, o så lugnt... Kl 19 ska jag tända ljus o ställa i fönstret, till alla ängla barn, det gör alla vi som har förlorat barn, jag tycker det är en fin tanke, God jul min älskade o saknade unge!

Jag skulle ha jobbat inatt, men brukaren jag skulle ta hand om är hemma o är sjuk, så jag är ledig. Hoppas hon kryar på sig fort!!

Nu ska jag njuta av all fina musik...

¸¸.•*¨*•♫♪ God •*¨*•♥ •*¨*• jul ♪♫•*¨*•.¸¸


2 kommentarer:

  1. Hej Svala!
    Fin blogg!
    Du är duktig på att skriva, jätteroligt att läsa.
    Ser att Carola är en favorit. Jag kommer ihåg 1986 när jag fick en autograf av henne på armen och blev mobbad av mina kompisar..! :-)
    Ha det bra!
    / Thomas

    SvaraRadera
  2. Hehe.. ja hon har varit det iaf, hennes jullåtar ä... Hehe.. ja hon har varit det iaf, hennes jullåtar är ju så himla fina, hon är som klippt o skuren att sjunga julisar..:)
    Hehe.. lät roligt det där med autografen på armen..:)
    / svala

    SvaraRadera