29 december, 2009

Adjöken skitår!

Gudars vad ont i axlar o rygg jag har... Jag skulle nog behöva en ordentlig genomgång av massage... Jag är så trött på att ha ont o vara stel... fast det går väl över.. mamma sa alltid "Det går nog över tills du gifter dig" haha.. jaha.. okey.. vad bra då...

Jag sitter o kollar på Allsång på Skansen... Oooh.. det är så bra.. Många favvisar som är med.. Jill Johnson är en klar etta his mig alltså..
Idag har jag jobbat, höll på att inte komma till jobbet.. fasen min bil bara fryser hela tiden... så träligt.. dörren går liksom inte att stänga, så jag får sitta o hålla i den samtidigt som jag kör...:S hehe kanske inte så bra.. men jag måste ju.. annars kan jag inte ta mig någonstans ju...

Efter jobbet hämtade jag upp barnen på Frita o dagis o sedan har vi haft TV-mys, det är mysigt tycker vi..:) Sen kom mamma o va barnvakt en liten stund då jag skulle på möte på Bmm.

Nej nu ska jag stänga ner min dator o glutta på TV... Ha det gott.. <3


1 kommentar:

  1. testa o spraya med 5-56 det är skitbra:) o jessica va hos en jättebra massör, kiropraktor på kungsgatan tror inte han va dyr heller hör av dig om du vill veta namn o så så kan ja fråga henne

    SvaraRadera