04 november, 2009

Sjukstuga i Ättetorp!

*host host* ynklig som man är när man har feber ber jag er om den största tystnad, *trumvirvel* det var inte Nöff Nöff.. Puh.. Vilken tur säger jag bara... Men fy fasen vad liten man känner sig när man är sjuk o har feber.. usch!

Vi är 4 personal på jobbet som ligger sjuka i samma skit, o alla vi 4 jobbade i helgen o skulle jobbat idag.. det ni... Pandemi?? nja.. det tror jag väl inte... O så typsikt att man får ringa sig sjuk precis när schemat på jobbet börjar... o hon jag jobbar åt nu på mitt schema fick komma in o jobba idag.. hehe det vart inte så lång tjänstledighet för henne direkt.. 1, 5 dag! Men det var ju snällt av henne o rycka in...

Manne har vart sjuk sedan i söndags o idag va vi på vårdcentralen där han fick inhalera Ventiolin så han kunde andas bättre... han hade jättesvårt att andas igårkväll o inatt, men nu är han bättre som tur är...

Jag börjar bli människa igen, o hoppas jag är bra imorrn.. det är ingen lek att vaa sjuk o ha barnen... Men Henka va snäll o skjutsade tjejerna till skolan samt hämta de idag o kommer göra likadant imorrn.. Tack snälla! Så Manne o jag ska försöka kurera oss ordentligt...

Vad som händer i helgen? Dont know.. vi får se... nån som har nåt föslag!?

PS: Klas.. hoppas du inte fryser ihjäl.. ta på dig en filt :)DS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar