16 november, 2009

Paradise Hotel!

Men vad är det här för programm egentligen... Jag skulle aldrig kunna ställa upp på det alltså... men men.. folk är ju olika...

Så skönt att äntligen ha mina barn hemma igen..;) saknar de varje sekund de är borta...
Idag har Sandra o barnen vart här o myst med oss... o tänk.. Danijela fyller 4 år imorrn.. min lilla Guddotter... helt sanslöst vad tiden går fort...

Jag ska jobba i veckan, tisdag-torsdag... skönt att komma igång efter sjukdomar så jag är laddad som fan..:)

Nu är det läggdags.. natti natt...





4 kommentarer:

  1. Premiäravsnittet lockade över 400 000 tittare, vilket är smått otroligt Sex säljer tydligen.

    SvaraRadera
  2. hmm.. det var ju ganska skaplig siffra... men ändå.. jag förstår inte hur man kan ställa upp i det där.. Vem är du förresten? jobbar du med tv eller? Tänkte eftersom länken är till alltomtv.se tack för din kommentar..

    SvaraRadera
  3. Hae Svala,
    ég prófadi ad kíkja á thetta med ad breyta yfir í ísl. fyrir thá sem ekki skilja saensku verdur thetta frekar óskiljanlegt og fyrir okkur hin frekar hlaeilegt, ertu búin ad prófa sjálf??? Annars var hugmyndin gód ef thetta hefdi virkad. Hafdu thad gott, gaman ad sjá myndir af börnunum<3 Anna Jóna

    SvaraRadera
  4. haha ja eg prufadi.. og leist ekkert a tetta sko.. freka fyndid, hafdu tad gott lika.. bid ad heilsa..:)

    SvaraRadera