27 november, 2009

Ny människa...

Grattis till Astrid o Asta på namnsdagen...

Helg igen o det betyder att jag arbetar... Jag har jobbat natt hela veckan, va dock ledig i Onsdags o då begav jag mig ner till Svea en sväng, blev inte så sent då vi va trötta o ville hem o sova.. fast o andra sidan somnade vi inte förrän kl 4.30 typ, men jag va tvungen att hålla mig vaken länge iom att jag ska jobba natt hela helgen, bättre att vända på dygnet då anser jag... Är sjukt trött just nu o hör hur min säng ropar på mig, jo det är sant.. den ropar ju .. jag hör den.. hör du?? jag hör...

haha jag va inne hos en brukare nu som inte har sett mig på hela natten o hon vart rädd stackaren, hon kände inte igen mig efter jag har klippt mig... hehe stackaren... Mitt hår va sjukt slitet, topparna ramla av när jag kom emot de så jag fick order om att klippa det... känner mig som en ny person.. o så fick jag rycket o färgade det oxå... lägger upp bild, men den är skit dålig då jag har fotat med min mobil o den kamerarn är usel... måste skaffa mig en digital kamera.. det här går ju inte...

Ville egentligen klippa mig så här... men...

Det fick bli så här... Kort i nacken o lite längre på sidorna... Är jätte nöjd.. Sandi är min bästis nu!


Idag ska jag träffa Ante.. ska bli trevligt.. va fan länge sen nu...kan ju alltid ge honom en utav mina räkningar då vissa tycker jag ska göra så mot mina kompisar, asg... men men.. det gör jag ju inte...
Saknar ihjäl mig efter mina barn..att det ska vara så himla tomt utan de hemma... usch.. hatar´t... Kanske är därför man ALDRIG är hemma de veckorna... eller...
Nehe.. nu ska jag fixa lite här.. baj baj

3 kommentarer: