29 november, 2009

Isigt...

Oj.. det är frost nu.. Nu den 1/12 ska vinterdäcken vara på.. jag har ett par jag ska köpa, men jag har ju jobbat som en gris så jag har inte kunnat hämtat de, o eftersom det inte finns några här i Östergötland, billiga o bra så måste jag åka ner till Jönköping o hämta ett par... O sen till det stora Dilemmat... hur ska jag få dit de på bilen.. är ju inte så stark så jag vet inte om de håller sig kvar på bilen om jag sätter dit de.. aja.. vi får väl se... Har ju haft hjälp med det i alla år, så det är lite skumt nu måste jag säga... Om ni ser en en bil i diket så kan ni tänka på mig, få då kanske hjulen har lossnat o jag fart ner i diket... ;) Så när jag har sovit färdigt idag ska jag rulla ner till Jönköping i min ensamhet, med massa bra musik i högtalarna så jag håller mig vaken.. för seg lär jag vara...
Vi skulle vart på kalas hos min brorsson idag men jag måste prioritera däcken.. o det är ju trots allt lag på att de ska vara på Idag... så vi åker till de senare i veckan istället o firar honom lite..
O Ikväll ska jag på Bio o se Luftslottet som sprängdes... iiiih.. *längtar*
Jag längtar efter mina barn så det gör ont... Men snart är väntan över...
Sitter på jobbet nu med BenteBent... Så det är väl bäst att sätta fart nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar