23 augusti, 2009

Ferre på Ballen!

Japp igår va den efterlängtade Festen på balkongen hos Jenny, vi dyker upp kl 18 ca, går husesyn, väldans trevlig lägenhet det där.. hon har verkligen fått till det!!! Skit snyggt! Hon vart jätte nöjd med presenten oxå så det var kul!! Vi blev bjudna på tacos´ala Jenny med vildsvinkött... lät illa i mina öron när jag fick höra det men jag åt det iaf.. hon hade kryddat den så bra så jag märkte inte "Vild"smaken som tur va.. o mådde inget illa som jag brukar göra när jag äter Vilt... men iaf, det vart en kväll med sprakande färger från fyrverkerierna, massa skratt o en sjuhelvetes massa prat.. men så brukar det juh va.. haha. Vi hamnade tillslut på Harrys o där va det så klart..... bambaraaabaaaaaam Karaoke sååååklart!!! vi intog mickrofonerna dirket o släppte de inte förän vi skulle gå hem.. hehe Jenny o jag körde "Proud mary", Jag körde"Whats up", O sen körde jag i Maria "Farytale" Det var ganska mycket folk ute så det var kull.. dock träffade jag inte på nån jag kände.. men men.. Vi dansade oss trötta i benen o sjöng oss hesa... Men allt roligt tar ju slut nång gång o vi avrunda kvällen runt 1.30, jag blev hämtad av snälla Danne, o vi åkte o käkade mat o åkte ett varv runt stan i hans Camaro... O sen släppte han av mig hemma hos mig där jag somnade sött...

Idag är det lugna puckar som gäller... skönt.. Ska slappa i soffan typ hela dan med film på Tv´n! Imorgon ska jag till Läkaren med Manne, vi ska titta på hans fötter o se om han behöver inlägg o specialskor pga hans snea fot, sen ska jag ta med Moah o Meyah dit oxå nån dag! Manne har ju ont i sina fötter så honom kände jag att det var lite mer bråttom med! Sedan är det full rulle resten av veckan med barnen.. :) Längtar efter de som fan... Ska bli nicce o få hem de måste jag säga!!



Nehe.. nu ska jag ladda upp ett par bilder sen ska jag Slappa!!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar