30 augusti, 2009

En vecka går jävligt fort!

Shit.. kan inte fatta att det redan är söndag o att barnen ska till Henka redan imorrn!! Suck!!! Vi har haft en jätte bra vecka... fast jag har jobbat, men det måste jag ju oxå... Imåndags kom Sandra o barnen hit o vi gick en promenad med alla 5 barnen ner till Konsum o handlade, sedan tillbaka hem för att laga mat, sedan jobbade jag tisdag, Onsdag o Torsdag, då va mamma barnvakt, det hade gått jättebra! sedan va vi på Busfabriken i fredags med Sandra o barnen, jag med min vanliga tur brände mig på en rushkana.. gjorde likadant förra gången vi va där som va för 2 veckor sen, fast inte på samma arm utan nu på höger!! hahah aja.. det går väl över nångång!! Men ONT gör det!!!


Igår så åkte mamma, jag o barnen till Finspång på barnens Lördag, o fick rida på Siggis o Elins hästar som de hade i Centrum, det var jätte många barn, vi åt korv o hade en jätte trevlig dag!!

Idag ska vi åka o bada i badhuset, barnen har önskat det så det blir det!!


Sedan är det barnledigvecka igen.. alltså jag hinner inte med.. det går så fort!!!

Får se vad jag hittar på.. Nåt kul blir det väl.. jag försöker hitta på så mycket som möjligt då jag är ledig, jag njuter av det faktiskt fast jag saknar mina småttingar sjukt mycket!!!!


Nu ska vi göra oss iordning!!!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar