17 juli, 2009

Svininfluensan i Norrköping!

Städat o klart.. gud vad skönt.. helt befriande... barnen är badade oxå, o tjejernas lugg är klippta! Allt är i sin ordning nu, bara lunchen kvar!! Manne mår bättre.. ingen feber iaf, så jag hoppas han är frisk nu! Det är han nog, men dagis vill ju inte ta mot barn som har haft

feber dagen innan. vi ska ta en promenad lite senare idag, vi behöver frisk luft, manne har ju vart sjuk sedan i onsdags så han har ju inte fått lufta sig nåt juh! Stackaren... men idag måste vi det!

Mina förstoringar kom inte idag.. SUCK.. hoppas de kommer på måndag då!! Vill ju få upp de nu juh! O få iordning klart .. behöver köpa hyllor o sånt oxå, sedan ska jag måla i mitt sovrum o sätta upp mina väggord ... *s* kommer bli super fint när det är klart!! i skrivandes stund gör Manne en vurpa o slår sig i munnen.. dax att börja med maten.. hej svej...

Kom på att det är en som ligger i resperator i Norrköping på Sjukan i SvinInfluensan.. gah!!!! I dont want to die!!!!! fan alltså.. jag blir livrädd för det där alltså!!! aja.. Mat va det som gällde nu..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar