16 juli, 2009

"Eeeeeeyyyyoooooooo"

Nu sitter jag o Manne o har myspys i soffan o kollar på "Söngvaborg" kuligt som bara den tycker han.. okey jag mä..:P Stackars är ju sjuk, o vill inte sova! kl är ju trots allt 23... men snart ska jag gå o byta blöja på honom o ge honom lite välling, men hoppas jag vi sover i natt, för det gjorde vi inte i natt som va.. nej för DÅ skulle Lilleman vara vaken mellan midnatt till 04... japp o sen upp o hoppa kl 8.30... jag kan lova att jag va inte såååååå pigg då... Men det var bara att gå upp, men han o jag la oss igen kl 11 o sov till 13... när jag då vaknade igen hade jag typ 6 missade samtal på mobil.. det var mina älskade jobbakompisar som ville ha MAT.. haha Karin säger "heeeeeeeeeeeej, du... vad tror du vi vill"? haha jag bara "ja, antingen vill ni att jag köper med mig nåt eller så vill ni att jag jobbar natten" haha då skrattade hon o sa jag tror du känner oss.. japp.. McDonalds blev det.. så gott så.. jag vabbade på förmiddagen för manne är sjuk, men jobbade kvällen o så måste jag Vabba imorrn oxå, Manne måste bli frisk... (haha ni ska se honom.. han springer med käpphäst, o säger iiiiiiiihhhaaaahhhhh ) haha sötiz!!

Mannes nya favvo låt då.. med Milow "Eyo tecnologi" eller vad det heter.. hahaha ni ska bara se honom.. han är helt underbar alltså.. går om kring o sjunger "eeeeeeeyyyyoooooo" haha Nehe.. nu ska jag försöka få min Prins i säng!!!
Bjussar på lite fina bilder som jag har beställt förstoringar på! Hoppas de kommer imorgon!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar