02 juli, 2009

The Galway girl!


Sitter på .. ja juste Jobbet.. men vet ni.. det är sista gången kanske som jag bloggar på jobbet.. för imorgon eller på måndag kommer mitt bredband.. oooooh vilken lättnad! ska bli så skönt att kunna surfa på en DATOR.. sååååå drygt att surfa på mobilen... usch!! Men nu så.. O sedan har jag skaffat ny mobil med abbonemang, så jag kommer ha ett nytt nummer igen.. hojta till om ni vill ha det! Så får jag se om jag ger ut det... HA!

titta så fin min nya mobil är..

Oh gud vad jag älskar solen.. o värmen, men allvarligt hörrni.. det är väl liiiite för mycket va? Stackars äldre o stackars barn som inte vet hur man ska hantera det... helt otroligt jobbigt måste det vara... Imorgon ska jag vara på stranden hela dagen med barnen tror jag.. har hittat en sån underbar strand som ligger lite avskilt, så man inte blir så störd av andra! O Jätte bra för barnen oxå! SÅ där ska vi va hela dagen! Sköööönt!!

Är Ledig i helgen.. oxå skönt... Vet inte vad vi ska hitta på men nåt kuligt blir det... nästa vecka ska jag till Västervik med Tessan på helgen kul kul!! Sedan håller vi o planerar roligheter till hösten, 5 tjejer på äventyr.. kan sluta hur som helst det där!! haha

Om jag får mitt internät imorgon så ska jag ladda upp lite bilder på min lägenhet! fina fina!!

Nu ska jag åka hem...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar