04 juli, 2009

Åby and the City!

Nu förstår ni sitter jag här för första gången i min nya fina lya o bloggar, det är premiär alltså! Wiie.. fram med skumpan o glasen så skålar vi..;) Gud vad skönt det är med dator, det är ju förskräckligt vad beroende man är utav nätet! Får det vara så? På riktigt!? Helt otroligt!! men men.. nu har jag minn efterlängtade nät så nu kan jag surfa allt vad jag orkar! Jag lovade att lägga ut bilder på min lägenhet, jag gör det nu tänkte jag.. speciellt för mina släktingar på Island, så de får se hur jag bor!













Mannes "Cars" rum är hur fint som helst! Han är nöjd o jag är nöjd så då är alla glada!!
Jag har ju inte kommit i ordning helt ännu, ska inhandla lite hyllor osv, så alla mina prydnadssaker o alla filmer kommer upp, men det är ju ingen brådska!
Igår svek ju vädret oss med regn o åska så vi åkte till finspångs badhus o bada, det var jätte trevligt, inte så mycket folk, så det var ju skönt, men gud vad fint det är där... tycker nog att det är finare än här i stan! Sedan avslutade vi dagen med lite kycklingKebab på maxi! det var gott! Sedan åkte vi hem o kollade lite på TV o sedan greja jag med min telefon o min dator.. fullt upp med andra ord!
När vi var i badhuset så träffade vi på Tuva o hennes pappa, tjejerna har inte träffat henne sedan vi flyttade o de vart superglada för det så vi bestämde att Tuva skulle komma till oss o sova idag, så jag inväntar att han ska höra av sig om det! Så vi ska ha tjejmys här hemma idag, o jo då.. Lelle ska oxå få va med, men han sover troligtvis då! hehe
Nehe.. bäst att fortsätta med håret osv.. vi hörs igen!

1 kommentar:

  1. Fint! Som sagt, jag gillar din gröna matta!

    SvaraRadera