19 juni, 2009

Nu går vi neråt mot mörkret igen!

Nu är det ett tag sen jag bloggade men jag har ju inget internet så jag kan ju inte blogga, därför har jag länge tänkt att ta en paus men jag vet inte... tycker ändå om min blogg så jag fortsätter nog ett tag till! Sitter o kollar upp vart vi kan åka för att dansa kring midsommar stången, det finns ju jätte många ställen att välja på... Sörsjön har vi vart på en gång, Näkna, Krokek osv.. det är alla jätte trevliga ställen så vi får se... hade velat åkt till Lövsta Slott men det börjar kl 13, o det vet jag inte om vi hinner till! Men men.. vi får se... Känner att det är pissigt väder, o humöret är inte på allra bästa topp! men men.. kanske blir bättre!


MAnne är sååå duktig nu, han går på heltid, kryper inget, o pratar massor, o sjunger som bara den... hehe om jag sjunger "Gulli Gullan koko som en gök" då hörs det från manne, koko.. haha o jag fortsätter "Jag bjuder dig 2 rum o kök" o manne "koko" O jag, Kom älskling o gör ett försök, i mina två rum o kök" o Manne "koko" hehehe O för nån helg sen så hade han min Guitar hero gitarr o spelade o sjöng i säkert en kvart, o han är såå söt! O i sängen på morgonen när han har vaknat så hör man "Aj aj aj aj puff" hahaha ja ni.. en sångfågel till i familjen.. det är kul!! Han är ju bara ett år o 4 månader.. så jag tycker han är jätte duktig!! Jag håller på att måla hans rum, det blir vitt med orange fondvägg, röda hyllor o detaljer, o sen ska jag o en kompis måla "Blixten McQueen" på väggen, så han får det lite grabbigt!! :-) Så fint så!

Jag har beställt väggord, med de har verkligen dröjt, förstår inte vart de är... vill ha de nuuuuuu.. så jag kan sätta upp de!! Blir så fint!!!

Tjejerna har sommarlov nu o de är sååå skönt tycker de... meyah har tappat sin tand som har vart lös hur länge som helst.. så nu ser hon ut som en trollunge!! hahah O till hösten börjar de på Åbymo skolan, o det kommer bli jätte bra! De tycker det är spännande!!

Annars är jag helnöjd med mitt liv, o trivs i min lägenhet, dock tomt varannan vecka, men jag tror man vänjer sig efter ett tag! Fast jag jobbar ASmycket då barnen är hos sin pappa, så jag har saker att göra hela tiden, o det är skönt... inte så kul att sitta hemma o inte ha nåt för sig när man inte har barnen!
Min bil har blivit frisk igen iaf... den har varit paj ett tag nu,.. men n så har vi fixat den!! äntligen!!!

nehe.. undar om jag ska gå hem till mig nu o duscha o göra mig klart till Nån firande!?!

vi höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar