26 juni, 2009

Abbonemang, abbonemang, ooohheeeyy...

Haaha minns ni den sjuka reklamen om abonemang? Tandvården tror jag det var! haha fick den iaf på hjärnan..

Har vart på minisemester i veckan.. suuuuperduuuuper mysigt! Jobbade natten mellan Måndag o Tisdag o fick för mig att inte sova nåt på morgonen, utan kände istället för att Måla Mannes rum o storstäda lägenheten! haha Mötte Tessan i åby centrum o vi käka lunch, o följer sedan med Tessan till V-vik för att sola o bada i henens mammas pool, vi va ute på lite rajraj på kvällen oxå, sov gott under natten kan jag lova (eftersom jag ej hade sovit efter natten) bada i poolen på morgonen igen o for hem fort som attans.. skulle ju på kryssning senare på dan!

Japp.. roligt värre med stress! Kommer hem lagom tills kl blir 13, in i duschen o göra sig fin, sätta sig i en vaaaaarm bil o köra som fan till huvudstaden, kommer fram 10 min innan båten ska avgå från hamnen, resesällskapet o hennes familj fick springa fler kilometer för att hinna oxå.. men vi kom med o vi hade sketans trevligt! Alla barnen skötte sig ypperligt, o alla va nöjda o glada!
Vilken båt måste jag säga, helt otroligt fin o lyxig! Blir absolut att åka igen! Kanske utan barn nästa gång? hehe eller vad säger ni?!

När vi kom i land igen så fick vi för oss att åka til Gröna lund så vi gjorde det, o det var super kul! Barnen va nöjda, o vi va hemma kl halv tolv på natten! O nu så är det jobb som gäller hela helgen! Wiiiie! Kommer dock sakna Tessan som har semester! men Maria o bente är minst lika kul! haha

Mannes rum blir snart klart.. oooooh.. det blir så fint.. är så roligt att pyssla o göra fint Love it!

O min bil lever igen... wiiiie! Tänk vad bra donationer är, man byter organ o wips så är man som ny igen! Tur vi inte stängde av resperatorn! :P


näää nu orkar jag inte skriva mer... ska ta o jobba lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar