01 april, 2009

Solen skiner...

O man får Vårkänslor som väller i kroppen, ända upp till knopppen!! Man blir så glad av solen, o av ljuset, det är ju liksom ljust fram till kl 20.00 o det är ju bara för underbart!! Men mitt i all min glädje yra så sitter jag hemma med 2 sjuka barn, jätte snoriga o jätte hostiga, själv sitter jag med ont i halsen.. men det får gå ändå, det är ju liksom alltså typ karaoke ikväll!!
Jag försöker få tag i de som bor i min nya lägenhet, men lyckas inte så bra! De kanske har flyttat, vad vet jag! Jag vill dit o kolla igen... Kommer knappt ihåg hur det såg ut.. haha!! Jag lägtar så jag spricker tror jag.. Bara 1 månad kvar nu... o det går fort tror jag!! Kommer blir så bra det här så!! Vi har dock inte packat färdigt ännu.. jag har jobbat 6 helger i rad nu, det blir min 7:e nu i helgen.. men vi ska börja röja som fan i helgen ändå.. jag jobbar bara halvdagar så lite hinner vi mä... ALLT som vi INTE använder ska kastas!!! Jag hämtar min nya soffa den 19:e april, o förhoppningsvis kan jag få nycklarna den 24 april... så är det nnån som vill/orkar hjälpa till när det är dags så är det bara att hojta till!
Nehe.. nu ska jag ta o lägga lilleman som för övrigt röjer över allt hela tiden.. o Meyah o jag ska mysa ner oss i soffan o kolla på film!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar