30 mars, 2009

Tillbaka redan fast det inte är Maj!

Ni anar inte vad det kliar i fingrarna varenda gång jag kollar in min blogg!! Aaaaahh... o det är Vår!!! Så jag återkom till min blogg en månad innan jag hade tänkt mig.. men jag vet inte hur mycket jag kommer att blogga o vad jag kommer skriva om! Kommer inte att skriva privata saker som ingen har med att göra.. för vill ni veta saker om mig o min familj så får ni väl ta o ringa mig istället! Men nu är det våååååår o jag totalt ÄLSKAR det!!! Love love!!!!
Sitter o är as trött.. Manne sover middag efter vår utflykt till Maxi, han o jag åkte dit en sväng på jakt efter Almanacka men ingen lycka för det fanns inte.. så ner på stan blir det i eftermiddag.. måste ha en till mina nya tider på mitt nya jobb!
nej seså.. nu räcker det för idag!!
kanske ska göra det officiellt...
Im Back!!

2 kommentarer:

  1. Roligt att du är tillbaka! :-) Hoppas allt är bra med er! Kramar

    SvaraRadera