20 april, 2009

Scary...

Nu är jag trött vill jag lova... Det blev inte så mycket vila eller sova för mig igår... Jag gick av på jobbet kl 8.15 o gick hem för att sova, satte klockan på 11.30 o gick upp, hoppa in i duschen o åt lite frulle, sedan bar det iväg Mot Linköping, Henka o jag skulle hämta grejer som vi skulle köpa till Tjejerna (Sängar) o Min Soffa (fast det var här i stan) O sedan körde vi det till min lägenhet! O det tog tid ska jag säga er, vi monterade ihop sängen som ska vara hemma hos mig, o satte upp Barbordet som jag köpte! Så klockan hann o bli 19 när vi kom hem så det var bara att äte kvällsmat o sen gå till jobbet igen! hehe... men det har gått bra inatt, jag har pysslat o donat så det har gått fort ändå!
Hade ju Sofia inne i andra huset att prata med, när kl va typ 23 nånting så tyckte jag att jag hörde nåt uppe på övervåningen, typ som om nån försökte ta sig in, o fyyy fan vad rädd jag vart!!! Messa över till Fia, o då ringde hon så vi prata tills jag blev lugn igen! Det var förmodligen bara skrivaren, men gud vad rädd jag vart!! Usch!! Är ju mörkrädd juh!!
Men men.. Idag ska Henka o jag till IKEA, o handla lite behövliga saker till våra lägenheter!
Jag ska ha en Vardagsrumsmatta som jag har tittat ut, lite lampor, en byrå och barstolar till min Barbord! Ja sen är jag nog nöjd! Sen ska jag börja måla i köket i veckan, o sen får vi se när jag flyttar in.
Nehe.. nu är det dags att väcka barn, eller nej han är visst vaken nu! haha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar