16 april, 2009

Jag sitter här o drömmer mig bort!!

Jag sitter här på jobbet alldeles ensam kvar, båda barnen sover gott o tystnaden är det ändra som brusar!! Skönt, för just nu har jag så in i helskottans ont i huvvet o halsen så jag tror jag ska krivera!!! Jag Mår pissigt!!! Ska hem o ta mig en sup.. haha det lät gott det.. jag menar förståss meducin!! Lägga mig i ett varmt bad (Som Henka förhoppningsvis har fixat åt mig tills jag kommer hem) O sedan ska jag sooooooova!!!
Hade tänkt att åka till min fina lägenhet imorrn o städa men det går icke när jag mår så här! Undra om jag ens klarar av att jobba!! Ska jobba natt hela helgen, o på natten mår man som sämt ju! ja det måste jag bestämma ganska snart om jag kan jobba eller inte för de måste ju hinna ta in en vikarie åt mig!! Usch! Första helgen på mitt nya job o jag ska blir sjuk!! Det är ILLA!!!!! Har nån mirakelkur med medicin åt mig??? SNÄLLA!!!! Jag ber... (ja inte till gud då) Pleace!!!
Nej nu ska jag sätta mig i soffan o glutta ett tag tills min KarinBarin kommer!! Vi höres!

2 kommentarer:

  1. hej hej jag är arbetslös just nu, har haft jobb på ektorpsskolans särskola tom siste mars istort sett.
    jobbat några strödagar just nu.
    är det fler som inte är kvar på trumman?
    kram

    SvaraRadera
  2. Hördje djue din lilla fuskare! Det står att du bara är 27 år i din pres. Fy skäms svalisen!

    SvaraRadera