26 februari, 2009

Nåt fattas!!

Igår så hade jag lagt upp den här videon o när jag är klar med hela inlägget så raderas allt.. SOM vanligt med mig kan jag då säga.. inte första gången det händer! Men men... bättre lycka denna gång!! manne öppnar sitt paket han fick av oss, han fick bara ett par paket då han fyllde år för vi firade inte honom då utan ska göra det en annan dag! Så då får han resten! Lille Pluttis som börjar bli stor!!

Mannes kaka, det ska vara ett M i mitten men ser ut som nåt annat!

MMM vad gottis!!

Kul med Paket! Titta några Bilar!
En Liten Film!

Igår jobbade jag som jag skrev, o idag har jag läst ikapp alla bloggar! Vår dator är som sagt lite knasig på jobbet!! Igår så fick jag rycket på eftermiddagen o fick för mig att åka till SveaSkeppet, så jag tog med mig Anna o Sofia på jobbet o Annas syster, o det var ju jätteroligt, massa sångfåglar o en kille vann tävlingen, Han sjöng en låt med Jonny Casch, riktigt bra faktiskt! Hans tjej bara skrek när han vann.. haha!! Vi hade kul, men det var tomt! Va jätte många som sjöng jättebra! Duktiga människor!!

O idag jobbar jag oxå! Imorgon är det fest! Ska bli skit kul!!! Håller på att ragga upp Moahs present... går väl så där måste jag säga!! Men vi får se! Annars får jag hitta på nåt annat!!

Nehe undra om jag ska ge Manne lite välling o kasta honom i säng så han får sova lite Middag!
Har ju inget att skriva ändå.. haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar