25 februari, 2009

Kanske Kanske!!

Sitting på jobbet o inte har nåt för mig riktigt.. allt är klart inför natten så jag satte mig här o skulle läsa lite Bloggs... men den här datorn uppdaterar VÄLDIGT dåligt så jag ser bara inlägg som har blivit skrivna igår eller förrgår.. haha skumt!!
Aja.. men iaf så va jag nere på Tingsrätten idag med ett par underskrivna papper... sedan drog jag o Lina ner på stan en sväng med våra bäsar, o åt lite lunch o kollade lite över allt... Det var bokrea på stan så vi kikade lite in på den o det finns ju lite böcker alltså.. riktigt fina!! Jag va lite på Bokrean igår med o hitta en bok åt Moah i present, hon fyller på lördag! En häst som håller till i en Cirkus eller vad det är! hehe Hoppas hon blir glad!! Idag jobbar jag till 21.30, sen så...
Imorrn ska jag oxå jobba, nice! Sedan är det HELG! Fredag är det FEST!!! wiiiie!! kuligt värre!!
O sen jobbar jag på Söndag iegn.. hehe bra med extra pengar!!
Vet ni vad jag har gjort mer då??!! nej jag ska inte avslöja det ännu... har med jobb att göra iaf!! Mitt dröm jobb!!! *Hoppas hoppas* iiiiih!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar