26 december, 2008

Semester!

Jag tar semester!!! hehe jo jag gör ju det! Ett utav barnen på jobbet är sjuk så jag fick vara ledig idag! Eller vad säger jag.. Inatt är det juh.. Förlåt Karin att jag sviker dig men jag kommer ju imorrn.. !! *vink vink*

Igår va vi till Krokek o åt lite mat igen o hämtade upp Moah som sov över hos sin Farmor o Farfar, vi spelade lite kort oxå, Tjejerna vann.. heheh! Vi är ju bäst!!! ;)
Sedan stressa vi hem för att jag skulle göra mig iordning för jag skulle på fest hos Tessan, jag tog med mig Mickis, o vi greppa mickarna nästan med en gång o sjöng för fulla halsar! Alltid lika kul!!! Sedan fick Tjejerna för sig att åka till Palace, o det var det dummaste vi NÅGONSIN kunde komma på.. för kön va fan längre än Världens längsta man!!! Fyy.. de beräknade att kön skulel ta 2 timmar... TVÅ timmar i denna kyla... ALDRIG!!!! Så vi Ställde oss i Carl Johans kö, men de bara stängde dörren o sa att de inte släpper in nån inom den närmaste timmen... KAOS är ordet för JULDAGEN iaf när det gäller utgång!! Det var den sista gången jag gör det... (har dock bara vart ute på juldagen en gång innan)!

Idag ska jag ner på REAN med mamma o Moah, ska bli lite kul faktiskt... Moah fick ett presentkort av sin farmor o farfar i julklapp som hon ville handla upp! haha Ska bli kkul o se vad hon vill ha... jag komemr nog få lägga ut lite pengar till henne, för 200:- trodde ju hon att hon skulle få massor för.. haha hon satt o rabbla upp alla möjliga grejer hon skulle handla för de pengarna.. haha men vi får se!!

Nu ska jag göra mig iordning o plocka undan lite... Henka kommer ju sen o då ska jag åka! Hoppas jag hittar nåt kuligt på REAN!!
Puss puss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar