25 december, 2008

AdfangadagsKvöld! Wii!!!

Igår va det ju Julafton (AdfangadagsKvöld), o barnen va ju i sitt ässe, helt uppspelta o glada för Tomten skulle minsann komma...
Vi satte klockan på 8, o hoppade in i duschen efter frukosten, vi gjorde oss klara för sedan kom mamma o Harry förbi o hade lite jul, så kl 9.30 va de här, vi delade ut klappar o stressade som gnuar, men det var förgäves... Vi stressade för vi skulle hinna till Julbönen i kyrkan (som jag tycker är mysig, o då kan vi samtidigt skänka Elsahjärtat en tanke o täna lite ljus) O så tycker jag man kommer i julstämning oxå, men Henka lovade Moah att installera Wii som tjejerna fick av oss i Julklapp, o vägrar gå till Kyrkan med mig, så det blidde ingen kyrka! Så Moah o Meyah spelade på sitt nya Wii, o jag bara slappade. Tittade såklart på mina julklappar som jag hade fått av min kära man, det var Sex and The City boxen, Förstår ni vad kul.. 43.3 timmar med bara Sex and The City :) hehe





Abba boxen med alla Abbas låtar!! AS kul!!!!!



O sedan en damsugare som jag egentligen sparar till, det är så här... man kan samla på Streckkoderna på barnmatsburkarna från nestlé, o samlar man 500 st koder så får man en sån dammsugare, men Henka är lite otålig av sig så han köpte den till mig.. :) Tack älskling!!! Jag har 300 koder nu men jag fortsätter spara till 500 o skickar efter Sulkyn istället!! hehe


När klockan närmade sig 13 så åkte vi till minnesLunden i Åby där vår Lilla Elsa vilar o tände ljus! Mysigt när det hade kommit lite snö tycker jag! sedan bar det av mot Krokek till Svärmor o svärfar! Vi åt o drack o hade allmänt trevligt, tomten kom faktiskt på besök med lite klappar, o kolla vad jag fick.. han är ju snäll Tomten, o tänk att han visste att jag ÄLSKAR Björn Gustavsson!!?? Jag menar.. kolla in Manne... Undar om han är släkt med Björn!?






Klockan 15 va det dags att tända ljus för alla änglabarn, o vi tände såklart för våran lilla Elsa, men även till de andra barnen!


Vi öppnade våra klappar o snart blev vi klara.. alla satt o klämde o kände på sina roliga fina klappar, Moah o Meyah fick varsin nalle som man får rita på, sedan stoppar man de i tvättmaskinen o allt går bort... Bra va??!!! Sedan fick de kläder o barbie dockor som de hade önskat sig.
Manne fick lite kläder o lite leksaker oxå så nu ska han leka.. hehe.
Henka fick Parfym o deodorant av mig, Armani Code, o den luktar så himla gott... o skjorta o slips. O lite annat smått o gott!
Alla va nöjda o belåtna, så nu väntar vi på Nyårsafton!

Nytt år, Nya tag! Eller hur!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar