29 december, 2008

När Frosten biter sig kvar!

Brrr.. vad kallt det är ute nu alltså! Det har varit frost nu i några dagar, o den håller sig kvar under hela dagen, o det är så himla fint när det är is på allting, hela gården här är precis vit av frost! Alla träd o grenar precis täckta av frost! Idag när barnen o jag skulle åka med spårvagnen till stan så passade jag på att fota lite.. blev ju inte världens bästa kort, för jag har ingen systemkamera som vissa andra :P haha!! Men jag vart nöjd med korten ändå!








Moah hittade sig 2 luvtröjor, en topp o en kjol, för 288 kr... O jag lovade att Meyah oxå fick handla.. så hon fick 1 luv tröja, en lite tunnare tröja o stickad tröja med nåt mönster på o en kjol för samma pris.. Så båda två är jätteglada... haha Moah hade ju ett presentkort o hon ville "dra" sitt kort som vi gör med våra bankkort, o när hon öppnade paketet på julafton sa hon "OOohhh ett eget kreditkort" haha.. ja ni.. förstör man barnen.. (fast vi har inget kreditkort...) Manne fick ett par jätte fina jeans o en tröja. Vart inte så himla dyrt ändå...!
Här äter Manne lite Mellanmål innan vi ska iväg till stan o trängas med allt folk.. o då menar jag BOKSTAVLIGEN trängas!!! Gud vad folk det är på stan när det är REA!!! helt sjukt!!!


Jag ska alldeles straxens gå o sova...
Adjöss Adjöss!!

1 kommentar:

  1. Fan jag har inte fotat än.. blir säkert inga vinterkort för mig :(

    SvaraRadera