29 december, 2008

Jag betalar 30 kr med pengar o rånar resten!

Hahah.. Björn Gustavsson allstå!!! han är ju så rolig... jag bara avgudar honom... Sofia o jag såg på min DVD när vi jobabde natt i hlegen.. Barnen sov så gott på jobbet så vi hann se hela, o gd vad vi skrattade... haha Ni måste se det!!

Igår när jag vaknade upp från min skönhetssömn så hoppade jag bokstavligen in i duschen o åt frulle för att sedan åka till Lindö för att träffa Anna o Vilgot, o Annas mamma o pappa o bror o Annas man, det var visst ett gäng! Vi hade det så trevligt så... Vilgot O Manne busade på mattan o sedan gick vi ut på en promenad i kylan!! Det var kallt men grabbarna hade det varmt o skönt.. eller Vilgot blev lite kall om fossingarna men inget farligt! Titta på polarna här!!





Sedan åkte jag med Mickis en sväng till O'Learys där henns kompisar skulle träffas o äta... men det blev inte så länge så vi åkte hem till mig o Henka utmanade Mickis i Bowling på Wii... haha men han förlorade!!! haha

Nu snart ska jag ta med barnen o åka till stan tror jag.. så vi kommer ut lite... eller så går vi bara till willis o handlar haha!! Vi får se...

Vi hörs!!!
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar