24 november, 2008

Tiden har gått otroligt fort!!

Idag är det 2 år sedan jag födde fram vår lilla ängladotter Elsa, Exakt kl 19.00 ikväll! Förstår inte vart tiden har tagit vägen... 2 år... känns som en evighet ändå.. o ett helt liv kvar!!! Vi ska åka till Minneslunden o tänd ljus senare idag, vi blåser lite bubblor oxå tycker jag. Skulle velat fått tag i heliumballonger som vi kan släppa upp mot himlen, men det vet jag inte vart man får tag i! Så det får vi tyvärr stå över!
Hon fick snö på sin dag, det är så mysigt, hon hade säkert älskat snön. Idag är hon min lilla SnöÄngel!




************************************************************


Vi älskar dig lilla ElsaHjärtat!!

4 kommentarer:

  1. Skickar ett stort grattis på födelsedagen till Elsa! Hoppas att hon har det bra och leker med sina vänner idag! Ska tända ett ljus ikväll när jag kommer hem! Tänker på er och Elsa idag! En massa kramar från mig!

    SvaraRadera
  2. Grattis till Elsa!

    Självklart går en tanke till er med...

    Hoppas ni har det bra.

    SvaraRadera
  3. Grattis till lilla Elsa! Tänker på er!! många kramar

    SvaraRadera
  4. Grattis Elsa på två-års dagen! Hon har säkert haft en bra födelsedag i himlen bland alla sina vänner!
    Kram Monica

    SvaraRadera